Každá sobota, 19:00, v modlitebni BJB Nesvady

10.9. 2016 Prvá tohotosezónna mládež

Prvá mládež v sezóne 2016/2017 sa začala vcelku neskoro, potom, ako sme čakali, kým príde aspoň 1 ďalšie dievča, nech tam nie som jediná :D

Okrem pozerania fotiek a videí z mládežníckeho tábora sme sa spoločne zdieľali o tom, aké pre nás bolo toto leto. Napriek tomu, že sme boli menšia skupina ľudí, zážitkov bolo až, až. 


Mnohí sme boli pomáhať na táboroch a ďakovali sme za silu konať službu. Skoro všetci sme niekam cestovali, či na tábor, alebo do Zámkov niečo vybaviť. Za ochranu na cestách sme taktiež vzdali vďaku tomu, ktorý nás ochraňuje a stráži. Ponavštevovali sme detský tábor, mládežnícky tábor, kemp mládeže BJB aj tábor Detskej Misie. Máme odtiaľ skvelé zážitky. Tieto udalosti boli pre nás miestami, kde sme načerpali lásku a povzbudenie. 


Zvlášť chcem spomenúť tých, ktoré časť leta trávili pomocou svojej rodine. Verím, že budú predmetom našich modlitieb i teraz, keďže leto síce skončilo, ale ich ťažkosti stále pretrvávajú. 

Skoro posledné bolo krátke zamyslenie sa nad tým, že keď už raz prezentujem, že som kresťan, mal by som byť poriadnym kresťanom. Ja by som už len dodala z osobnej skúsenosti, že určite nie za cenu pretvárky - tváriť sa, že nie sme ľudskí nemá zmysel. Veď práve Božia milosť je to, čo nás odlišuje od sveta, nie naše dokonalé telo, alebo myseľ (keďže tie nemáme). 

Chválu sme vzdali Bohu spoločne hneď na začiatku, sprevádzal nás Mačiak na gitare. Vďaka za to!

"Pane, ku komu pôjdeme? Slová večného života máš."

O týždeň nás čaká téma Aťky, ktorá nám povie niečo o mládeženíckom tíme a jeho fungovaní. Onedlho nás totiž čakajú mládežnícke voľby (predčasné) a všetky kandidáti sa majú nahlásiť do 1.10.2016. 

"Ale TY Hospodne, si mojím štítom, si mojou slávou, Ty mi dvíhaš hlavu. Keď hlasite volám k Hospodinu, ON mi odpovedá,"



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára