Každá sobota, 19:00, v modlitebni BJB Nesvady

Prečo čítať Bibliu (séria - 3. diel)

Nedostatky v poznaní písma nás naozaj môžu stáť veľa. A tak Vám prinášame sériu krátkych zamyslení. Nové diely nájdete každý týždeň tu, na tomto blogu. Sledujte, komentujte, lajkujte a zdieľajte.

#3: Pretože Pán Ježiš povedal: 

Napísané je: Nie samým chlebom bude človek žiť, ale každým slovom, ktoré vychádza z úst Božích. 

Veru, veru, vám hovorím: Kto počúva moje slovo a verí Tomu, ktorý ma poslal, má večný život a nejde na súd, ale prešiel zo smrti do života.

Ja som svetlo sveta. Kto mňa nasleduje, nebude chodiť v tme, ale bude mať svetlo života... Ak vy zostanete v mojom slove, ste vpravde moji učeníci. A poznáte pravdu a pravda vás vyslobodí... Hovorím vám: Každý, kto pácha hriech, je otrokom hriechu... Keď vás Syn vyslobodí, budete skutočne slobodní.

Nebo a zem sa pominú, ale moje slová sa nepominú.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára