Každá sobota, 19:00, v modlitebni BJB Nesvady

11.2. Služba v resete

Ahoj mládežníci! Ešte nikdy som nepísal článok na blog, tak snáď sa vám to bude páčiť.
Ešte nikdy som nebol v resete, no keď som tam v sobotu bol, bolo tam super. Hral som sa čočo, počul som svedectvá Filipa, Atilu, Romana a Mačiaka.
Ešte nikdy som ich nepočul rozpávať o tom, ako im Boh zmenil život, takže bolo super, keď som to v sobotu mohol počuť.
Sú to veľavravné svedectvá, príbehy o ich životoch. Kľudne sa ich na to spýtajte.
Potom sme si spravili hotdogy. Ešte nikdy som nemal taký dobrý hotdog ako vtedy.
Keď sme boli najedení, išli sme sa hrať ping-pong na štýl kolotoč.
Ešte nikdy som sa nehral kolotoč, takže mi to až tak nešlo (ale Nike áno). Keď sme sa pri ping-pongu unavili, mali sme chuť na niečo intelektuálne. Tak sme sa zahrali spoločenskú hru Európa. Ešte nikdy som sa nedozvedel toľko veľa informácii za jeden večer, ako práve pri tenjto hre. Keď sa nám nechcelo nič robiť, tak sme sa len rozpávali s ostatními ľuďmi v resete. Síce neprišlo toľko ľudí, ako chce chceli, no to nevadí. Každý sa predsa počíta. A mimochodom, hrali sme sa hru „ešte nikdy som...“. A ešte nikdy som pri tej hre neklamal.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára