Každá sobota, 19:00, v modlitebni BJB Nesvady

Diskusia: Mládež vs. Silvester 2008

Ahojte.

Otváram diskusiu k Silvestru. Mohli by sme ho spoločne stráviť, ak by ste chceli! Píšte do komentárov, čo by ste chceli robiť, čo by ste robiť nechceli, kto čím môže prispieť, kto čo prinesie, kto čo pripraví.... atď.

Priestor: Jediné, čo je už vybavené je, že by sme mohli mať k dispozícií RESET klub a projektor. Alebo by sme mohli byť aj v našej miestnosti mládežníckej krásnej, ale zase tam nie je biliard ani čočó.

Čas: Zhromaždenie bude od 18:00 do cca. 20:00. Takže spoločný program silvestrovský by sme mohli začať o 21:00.

Očakávam vaše príspevky.

Čaute.
pepo

14 komentárov:

  1. napr. navrhujem čočó turnaj ako neoraginozanú aktivitu. PS: Hľadám partáka na hru. :) Hláste sa.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Možem zahrať na gitare chvály a pripravím prezentáciu s fotkami z tohto roku. pepo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no ja navrhujem pingpongovy turnaj..... len sa ludia napisu co chcu hrat a bude turnaj..... vymyslim aj nejaku cenu pre prve miesto ak chcete.... mozu sa zucastnit len NEREGISTROVANI HRACI :D a onee...... ja nemusim hrat ak nechcete..... (no mercy!)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. podlamna nech to je v resete len ak tam moze byt alkohol!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ak sa bude hrat coco turnaj tak potom je uz jasne kde budem na silvestra. Na Vianoce budem doma, ale lanka 29. s coco turnaj su dobre lakadla. A aj pingpongovy turnaj by som zahral (ak teda nebude hrat Kamil). A mozem zohnat tiez dake odmeny, pripadne obcerstvenie. A mozem priniest aj prskavky. A dake petardy. No este popremyslam a dam vediet.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. K tomu alkoholu len tolko, ze tam, kde bude mladeznicke stretnutie, ci to bude RESET alebo zhromko, alebo u niekoho doma (cize na mieste nezalezi), tak tam sa alkohol konzumovat nebude. veduci

    OdpovedaťOdstrániť
  7. coco turnaj je dobra vec.-..aj pingpong turnaj ej dobra vec...zorganizovala by som turnaj v sachu..ale to by asi trvalo priliz dlho :D i ked neviem kolko l udi by sa prihlasilo..alebo uno turnaj...a mohli by sme pozriet mozno nejaky film. nieco poucne ako napr. Once upon a time in the west..

    OdpovedaťOdstrániť
  8. film si pozrime nejaku komediu urcite!!!!!!!!!!!!pls!!!

    ...a ked som cital tieto komentare dostal som odpisacku naladu, ale akosi som sa premohol...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ema ty mi asi citas myslienky. Sach som chcel aj ja navrhnut, ale som sa neodvazil a to uno som myslel ze by bolo asi nadlho. Ale ved casu bude hadam dost. A na sachovy turnaj by som mohol doniest aspon jednu sachovnicu. No a ten film tak to ani nevravim. Akoze ja by som ho pozeral aj 10x zasebou ale neviem ako ostatni, kedze sme ho v lete pozerali. A Kamil ma minule navnadil na jeden film a velmi sa mi pacil a keby bol zaujem o film tak by som odporucil prave ten (Pursuit of happyness).

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ten movie nepoznam..ale tobol len navrh..ale Bohus taky odpis =D ze prskavky..cloveka potesi... na saschpvy turnaj viem aj ja priniest sach..ale bude treba nan davat pozor..a nieje to nic prieborne..ale sach sa na tom dat hra..to by boli uz 3..to by z toho nieco bolo:)...len ci by sa az 6 ludi prihlasilo...vsak na cviku poekcame:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. hmmm ako tak pozeram tak dojdem aj ja s boshom :)

    cca na 2x42%

    OdpovedaťOdstrániť
  12. jaj a ze na ten sak by siel urcite tiez

    OdpovedaťOdstrániť
  13. one... niekedy, volakedy, dakedy, by sme mohli kuknut ,,Band of Brothers". To je taky vojnovy serial od tvorcov ,,Zachrante vojaka Ryana" a ma 10 hodinovych casti... co je dost zaberak, ale odporucam. poucne. a zaujimave... nie je to len o prestrelkach ale aj o vela inych veciach a myslienkach, ktore nechcem teraz rozvadzat. Ohladom alkoholu vam dakedy dam prednasku, ale zato na sylvestra by som si dal 1dcl sampusu, ale ked nie, tak respektujem ze nie. A este k filmom, ak by trebalo, mam alternativy ktore by som odporucil, pocnuc komediami cez akcne cez horory az po dramy. Este som chcel rozoberat xyz veci, ale kaslem teraz na to... ale este ma napadlo, ze ohladom alkoholu, a drog by som mohol dakedy spravit seminar, prezentaciu, prednasku, kazen(!), resp. diskusiu, !polemiku!... a ine srandy... :) Jaaj pertardy su tzv. ,,must have" t.j. musi byt, t.j. bez toho nejde, t.j. donesiem zasoby na 3. svetovu vojnu... :) ok. P.S.: CoD5 mi trha... :( fajn. tak teda ,,over and out"

    OdpovedaťOdstrániť
  14. paci sa mi vicov a pletov koment,


    seriozne:nevem aky vztah mate k alkoholu alebo preco sa ho bojite.vobec ale absolutne nechapen preco NIE. sak aspon pripitok niecoho kvalitneho.nechapem preco ,a aky problem vam to robi.

    OdpovedaťOdstrániť