Každá sobota, 19:00, v modlitebni BJB Nesvady

Chata



Ahojte,

tí čo ste boli na poslednej mládeži o tom už viete - začalo sa špekulovať nad mládežníckou chatou. Zisťoval som predbežný záujem - na otázku: "Ak ti bude vyhovovať termín, pôjdeš na chatu ?" z 24 opýtaných na mládeži odpovedalo 14 áno (alebo iné synonymum) a zvyšných 10 respondentov odpovedalo v tom zmysle že asi áno (skôr áno, 50/50) ...

Takže výsledok je, že ideme na chatu. Neviem ešte kedy ani kam, ani čo tam budeme robiť :-D Ale na to píšem tento príspevok, lebo ma zaujíma čo vy na to, či máte nejaké dobré nápady - hlavne čo sa týka programu a miesta (termín tiež za chvíľu budeme riešiť)

Moja predstava je taká, že prídeme zatiaľ na bližšie nešpecifikovanú chatu v niektorý piatok podvečer (každý ako sa mu podarí) a budeme mať taký voľnejší program - spoločenské hry, rozhovory, prechádzky atď. V nedeľu ráno možno budeme mať nejakú bohoslužbu a potom poobede pôjdeme domov.

Ale nemusí to byť takto - moja otázka znie: čo by ste tam chceli robiť ?

Čo sa týka miesta - zatiaľ mám 2 tipy:
- chata v Liptovskej Porúbke, kde sme boli na mládežníckom tábore v roku 2010 (to je tá chata, kde sú rolety na diaľkové ovládanie)
- chata/dom v Sliači, kde sme mali pred dvoma týždňami VPM (dám snáď časom viac info o týchto chatách)

Ak viete o inej dobrej lacnej chate o ktorej môžeme uvažovať, tak dajte vedieť - mala by byť dostupná vlakom, nech to máme čo najlacnejšie :-) 

Tento výlet na chatu by sa mal uskutočniť cez niektorý víkend v intervale 1.1.2015 a 31.3.2015 (k výberu termínu sa dostaneme keď budeme mať vybratú chatu)

zatiaľ toľko, budem vás tu informovať ak sa objavia nejaké nové skutočnosti ...

Rado

3 komentáre:

  1. Nazdar, ja som tam nebola, ale tiež sa rada vyjadrím. Išla by som veľmi rada na chatu, a som za to aby sme išli niekam do tatier. do štrby chodia vlaky, a odtiaľ ide zubačka a potom motoráčik po celej trase až do popradu a je tam veľa malých, a aj pár lacných chatiek a bolo by to priamo v snehu a zime :) a mohli by sme sa iba hrať, jesť a mať tie bohoslužby...ale je pravda že tie tatry sú daleko, len teraz to má veľa ľudí od nás zadarmo, preto to už prichádza do úvahy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Asi by ten program stačil, ja mám tiež taký pocit.

    A bola si na niektorej osobne ? Vieš nejakú konkrétnu odporučiť ?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. http://www.megaubytovanie.sk/chata-plesnivec toto je jedna z možností, odtiaľ je to zubačkou chvíľa na štrbské pleso, čo ponúka veľa možností. a priamo tam je bezproblémový spoj. Osobne sa mi veľmi páči aj možnosť chaty tam, kde sme boli na tábore s LM a som zvvedavá aj na iné alternatívy, ak niekto ponúkne :)

    OdpovedaťOdstrániť