Každá sobota, 19:00, v modlitebni BJB Nesvady

Cesta pútnika

Pre každého kto by mal záujem o knihu Cesta pútnika, mám dobrú správu. Je prístupná na internete v pdf podobe v slovenskom predklade od kaz. J. Roháčka.
Prajem požehnaný čas pri čítaní.
S

3 komentáre:

  1. dakujem, stiahol som to. Verim ze si to niekedy precitam... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ježiš Kristus12. mája 2012 o 3:52

    Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj tento komentár som vymazala ja z podobných dôvodov. Pre mňa je dôležitá viera a ak niekto chce rozoberať tieto veci, nech sa obráti na nejakú duchovnú autoritu, ktorá sa takýmto problematikám venuje (Marian Barkóczi, Ľuboš Barkóczi, Zoli Mátyus, Martin Tobák, Peter Kováč st. a pod). tento blog má iný účel.

    OdpovedaťOdstrániť