Každá sobota, 19:00, v modlitebni BJB Nesvady

Dakovanie, prosby a informacie



Ahoj, moji krasni mladeznici!!!!

Pisem vam kvoli tomu, ze vam chcem tymto mejlom podakovat za vasu sluzbu teraz v nedelu!!
Velmi super ste to zaspievali vsetci krasne!! Som na vas velmi hrdi a som za vas stale vdacni!
Dakujem za svedectva nasim muzom, Filovi, Palimu, Bohusovi, Sergimu a Miiiisovi. Bolo to povzbudive, chlapi!!
Ako viete, o 2 tyzdne budeme mat v nedelu spolocne vdakyvzdanie s komarnanskym zborom v komarne,
takze myslite na to, prosim vas, ohladom svedectiev, basni, pripadne daku dramu........
Ak vas nieco napadne, dajte mi urcite vediet.

PS1:
Otazka, ktoru som sa zabudol opytat a potom uz po zhromku vsetci zdrhli.....
Kto chce ist na lyzovacku, prosim Vas?
Odpovedzte mi prosim cim skor.

PS2:
Prosim vas, nezabudnite mi odovzdat tie Informacne listocky. Dakujem.
Ak ich nahodou nemate, mam vytlacene so sebou, tak si ich vypytajte.

PS3:
Takze najblizsie sa vidime v piatok v telocvicni od 21:00 do 22:30 (max. 23:00).
A v sobotu je mladez o 19:00 uz nasej miestnosti, verim, posluzi nam nas Stevo Benik na temu Jesenne sviatky (resp. co je to Haloween).

Dobry tyzden vsetkym vam.
Caute.

pepo

11 komentárov:

  1. ja idem na lyzovacku, na 90%, ak dovtedy nezbankrotujem

    Bohus

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ano....ale tie odkazy sa nepise PS1, PS2 atd ale P.S, P.S.S, P.S.S.S.......atd:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prepac, Martin! :( ja tolko chyb robim, ze ti budem musiet kupit asi daky dezert aby si mi odpustill... jaaaaaaaj ja neschopni ... :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. -ja by som siel na lyzovacku
    -no a nemam info lístok
    -a masto to sa nepise nahodou PPS, PPPS...?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ok, Bob Lee Swagger. Listok ti dam, ked ta stretnem. :) caw

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja sa tiez hlasim na lyzovacku ak teda bude, ale ak nebude tak nevadi

    (R)(a)(d)(o)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ale neschopni sa pise peto s tvrdym i => neschopny

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja nemam listok...dufam ze staci ak si ho vypytam na maldezi v sobotu lebo cez tyzden tu nie som..a lyzovacka asi nie..

    OdpovedaťOdstrániť
  9. P.S.S. - to je aka blbost

    OdpovedaťOdstrániť