Každá sobota, 19:00, v modlitebni BJB Nesvady

Moja myšlienka...

Ma len tak mimochodom napadlo... Ako ste na tom z Bibliou? Či Vám doma náhodou neplesnivie ako to je na ukážke... Znie to, a aj vyzerá, síce vtipne, ale myslím si, že je to skôr smutné...
Keď budete toto čítať, tak si ju chyťte do ruky a aspoň z nej oprášte prach keď už nič iné...
A potom keď ju už raz budete držať v ruke, tak:
2 Tim. 1:7, Žalm 23, Filipenom 4:13, Ján 16:33,
No... a keby niečo, tak ja sa iba nudím o 3:00 ráno... :D. Snáď tie verše dajú dakomu novú silu... mne dali... Ak to bude minimálne jeden človek, tak sa mi to sem oplatilo dávať...


Ešte taká malá informácia: na filmový večer sa malo pozerať Facing the Giants, ale kvôli technickým problémom sa pozeralo: I Now Pronounce You Chuck and Larry...


4 komentáre:

  1. no....neviem co je zac ten facing the giants ale ten film co sme pozerali bol strasne dobry...a bola "maximalna" ucast aku som ja na mladezi zazil:D....it´s like a circle...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A este k tej biblii mam celkom trefnu poznamku - kde je plesen tam to zije

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jj brut úcast 7 az 9........a presne...nieje to ako stvorec co ma styry rohy => It´s like a circle!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak tak, potvrdzujem. kde je plesen tam to zije :)ale Biblia sa blbo cita ked je na nej plesen :(

    OdpovedaťOdstrániť