Každá sobota, 19:00, v modlitebni BJB Nesvady

HRALI SME FUTBAL

Ahojte, priatelia!
Ako sa vam hralo v nedelu? Pacil sa vam futbal?
Zopakujeme este akciu?
Navrhujem najblizsiu akciu - HROMADNE KORCULOVANIE. :)
Co vy na tento napad? Pojdeme tam, kde vystavali ten novy priemyselny park.
Su tam natiahnute 2 nove ulice a brutal betonka - parkovisko. Strasne dobre to tam ide.
Treba to urcite otestovat. Takze kedy ideme?

Nezabudnite, ze teraz v piatok ideme na navstevu pozriet Zuzi Maglodsku.
Stretneme sa pri zhromku o 19:00, zoberieme gitarku, prineste si dobru naladu,
a roztocime to tam. :))

Este ohladom LAN-ky:
Som pisal aj na www.dorastnsv.blogspot.com, ze v piatok sme povodne chceli skusit dat tu LANku,
lenze musime skoncit do 15:00, lebo je tam M-Klub. V piatok keby sme isli hrat, tak potom musime skoncit do 17:00, lebo potom je uz RESET. Takze kedy pojdeme?

takze tolko zatial informacii. Majte sa dobre a uspesny a pokojny kratky tyzden prajem vsetkym vam. caute

13 komentárov:

  1. ten stvrtok by lepsi...ale mne viac vyhovuje piatok takze nievie....rozhodnite

    OdpovedaťOdstrániť
  2. oné... písal som aj na mladez.nsv, ale napisem to aj sem. Dalo by sa to urobiť v sobotu?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. da sa to spravit aj v sobotu podla mna. s tym ze by tam mal byt niekto zodpovedny, lebo ja v sobotu sa nemozem zucastnit. mame doma robotu naplanovanu a o 3tej poobede ma sobas Ondo s Nadyou na Obecnom urade takze tam idem urcite. takze vsak sa ozvi keby nieco bolo.
    peto

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jaaj jasne ten sobas...tak potom ani ja nemozem poobede...to je durchfall...a inak nebavme sa o lanke ale o tej korculovackeš..ak su aj dorastenci pozvani(ja viem ze urcite su..teda zartujem ale bolo by super ak by boli( tak by to bola vee eelmi fajnova akcia...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. sobota by bola super, ale pepo nemoze...a ten sobas...hmmm...podla mna dajme piatok a pojdeme tam rano o 4:00:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. kazdy bude prispato klipkat ocami :D, sranda... ale dobre, mne to vyhovuje... a k tomu korculovaniu... vsak pockajte ked si kupim korcule... alebo bike... ale asi ten bike... vsestrannejsie...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja som definitivne za piatok...ale minimalne o 5:00 tam byt....

    OdpovedaťOdstrániť
  8. noobovia jasne ze podme drvit vo stvrtok: ved je sviatok takze pride asi viac ludí, a mozme hrat az do 17:00 takze
    co sa tíka piatku tak je to onicom bo o 15:00 koncit to je blbost
    a sobota ako uz mnohí pisali je "szobás" ...takze podla mna stvrtok je naj...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja som za STVRTOK. :)) aspon budem moct prist drvit s vami. :)
    pepo

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ach jaj:D....no tak nech to je vo stvrtok teda...ale potom tam nemozem byt hned od zaciatku....

    OdpovedaťOdstrániť
  11. a ensei az od kolkej zacnes drvit???

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ...a poprosim o urychlenie vybratia terminu lanky lebo ak bude stvrtok tak by sme si tam mohly zobrat compy uz dnes(v stredu) tak pls zavolajte mi co najskor, diki moc...

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ako to tak sledujem tu komentare tak mi z toho vychadza, ze LANka bude vo STVRTOK teda! Zaciname rano o 6:00 idem otvorit RESET a cakam vas tam vsetkych! Vico prinesies switch prosim Ta?
    pepo
    Keby ste nieco hocico chceli, tak mi zavolajte 0915 149 765. caute
    Mohli by sme aj dnes tam zobrat kompy, ale az neskor okolo 9tej. Ale zbytocne. Radsej ich majme doma, co ked to tam niekto pride v noci to tam vyprazdni a budeme rano v pazi.. moj nazor. Ja prinesiem svoj komp az rano. 6:00 som tam. CAUTE

    OdpovedaťOdstrániť