Každá sobota, 19:00, v modlitebni BJB Nesvady

Anett 8.11.2014 (C.S.Lewis)




2 komentáre:

  1. Mne sa veľmi páčilo ako prakticky sme si predviedli "jedno telo" - zviazaním šnúrok a vzájomnou spoluprácou pri potrebách druhých!

    Z oznamov: Víkend pre pracovníkov s mládežou sa uskutoční 29-30.11. v Sliači, cena je 10 EUR. Kto máte túžbu pracovať s mládežou a pripojiť sa napíšte mládežníckemu tímu email.
    Marcel

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na nedeľu nacvičujeme tieto piesne:
    1. Slnko a mesiac ťa chvália,
    2. Láska, čo pre mňa máš,
    3. Ty si Pánom, Ty si Kráľom,
    4. Ja chválu Ti vzdám
    a spievam
    Ti rád, ja spievam Ti rád, ó, môj
    Ježiš. Ja chválu Ti vzdám a ruky
    dvíham, ja ruky dvíham k Tebe len.

    /:Spievam: „Milujem Ťa.“:/ spievam:
    „Milujem, Teba milujem.“

    OdpovedaťOdstrániť