Každá sobota, 19:00, v modlitebni BJB Nesvady

11.10. - Mládež v Hurbanove

Máme za sebou príjemné posedenie v Hurbanove, kam sme včera boli pozvaní na mládež (a prišli sme v hojnom počte, pevne verím, že nielen kvôli vidine dobrého občerstvenia). 
 Za pozvanie ďakujeme!

Miňo L. - Čistota

--téma bola o čistote a radosti -- o  tom aký je náš život nečistý, lebo si ho zapratávame vecami, ktoré nám zaberajú čas a pozornosť, a o tom, ako robíme veci, ktoré nás napĺňajú radosťou a radosť od Boha je pre nás len jednou z mnohých

-Lukáš 11/34-36 - čistota života kresťana

-aj dobrými vecami si vieme zaplniť život až na toľko, že nám budú škodiť (tak isto ako keď sa prejeme niečoho dobrého a je nám potom zle :D)

-dobré veci sa pre nás môžu veľmi ľahko stať modlou (služba v zbore, pomoc druhým) a budú nás napĺňať radosťou, ale jej zdrojom nebude Boh a Božia láska

-to bude len jednou z vecí, ktoré nás budú tešiť a nie tým primárnym dôvodom



Kde je nás poklad, tam je aj naše srdce a kde je teda náš poklad? Čo je to, čo je pre nás vzácne a drahé? K čomu smerujú  naše myšlienky? Čím si chceme naplniť život....

Budúci týždeň sa vidíme na domácej pôde, tému bude mať Stelka

Pekný a požehnaný týždeň!

16 komentárov:

  1. tie obrázky si zabila Ema :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tí ohyzdi v bitke o Helmov Žľab mi napadli hneď včera ako som vošla do kuchyne a hurbanovskí nestíhali vyberať a otvárať balíčky chipsov a keksov a všade naokolo tam boli konzumujúci nesvadčania... inak, hrali sa potom tróny? Ja som šla skorej už...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak to verím že sa na to podobala tá situácia :D , ja som tam bol asi do 22:30, dovtedy sme sa rozprávali a tróny sa nehrali.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článok! Ja dúfam, že sa budeme stretávať aj viackrát s Hurbanovskými a taktiež s viacerými mládežami:) Čo vy na to?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super článok! Ja dúfam, že sa budeme stretávať aj viackrát s Hurbanovskými a taktiež s viacerými mládežami:) Čo vy na to?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Podla mna to je dobry napad. S ktorymi napriklad ?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som to už tiež spomínala Marvelovi, treba im minimálne oplatiť pozvanie. Ale pozvať iné mládeže znamená aj im prichystať ubytovanie, keďže V nz a v kn nie je veľmi oficiálna mládež (AK sa nemýlim), a iní sú zdaleka...Ale aspoň by bola sranda ako naposeldy, keď došli revúcki.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dík za fotku Ema :D pobavila.
    Aj ja som za pozvanie iných mládeží, v KN je nejaká mini mládež, treba si to overiť v nedeľu počas vďakyvzdania.

    Vidíme sa v sobotu.
    Stelči

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Môžeme napríklad Ružomberskú ;) keď sme mali v Nesvadoch Filipa B., spoznáme aj zvyšok mládeže :P

    A či Bratislavskú? - aby sa trénoval voliš na MK :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Trénovať voliš by sme mali tak či tak, ľudia, v psolednom čase to chradne...viem že všetci máme kopu iných vecí, ale predsa len športové aktivity nikdy neuškodia :) a s tým pozývaním by to tím mohol zobrať vážne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Trénovať voliš by sme mali tak či tak, ľudia, v psolednom čase to chradne...viem že všetci máme kopu iných vecí, ale predsa len športové aktivity nikdy neuškodia :) a s tým pozývaním by to tím mohol zobrať vážne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Hurbanovskych mame v plane pozvat - zatial sa nevie kedy, do februara iste. Ale zvazime aj ine mladeze, to treba ;-)

    ... Filipa B. mame predsa na mladezi (takmer) kazdy tyzden, nie tak ? :-D

    S tym volejbalom je to veru biedne, ale este sa to moze rozbehnut ked budeme mat viac casu, netreba zufat :-) Mozno buduci semester

    OdpovedaťOdstrániť