Každá sobota, 19:00, v modlitebni BJB Nesvady

Začiatok ďalšieho týždňa...

Rada by som Vám dala do povedomia novorozbehnutú stránku, ktorá sa zaoberá otázkami, ktoré trápia väčšinu kresťanov. Tím, ktorý  ju vedie a píše články spolupracuje (ak to nie sú priamo ľudia z) s KETM, takže je dosť dôveryhodný, tak keď budete mať chvíľku môžete ju stráviť duchaplným spôsobom a prečítať si niečo...


A keď už sem píšem týždeň pred voľbami, tak možno pripomeniem nie až tak dávno históriu (veď čo je história ľudstva v porovnaní s históriou švábov, jednobunkovcov, či dokonca v porovnaní s históriou Zeme?) aspoň pár slovami. 

Naozaj to nie je tak dlho, čo vznikla demokracia a ľudia si mohli sami vyvoliť, to čo chceli, kým sa to ujalo ako štátna forma, a nehovoriac o tom, keď sa do volebného procesu mohli zapojiť aj ženy. Post prezidenta v štáte ako je ten náš naozaj nie je veľmi dôležitý (rozhodne nie tak ako v USA, či v Rusku), nemá významnú funkciu. Samozrejme, ak je zlomyseľný, alebo hlúpy, môže narobiť neplechu a občas kde-tu niečo podpísať resp. nepodpísať, ale má hlavne reprezentovať ten-krotý štát. To možno niektorých odradí a majú pocit, že sa nejedná o nič dôležité.Taktiež mnohých nás znechucuje kandidatúra súčasného premiéra, ktorý dúfa, a má aj dosť veľké šance, že sa prezidentom stane.

 Toto všetko ale nie je dôvod na to, aby sme naše právo voliť nevyužili, práve naopak, tak ako platiť dane, či vynášať smeti, je to našou povinnosťou.
 Takže tí, čo už máte 18, neváhajte a vyberte si aspoň jedného kandidáta, ktorý je vám sympatický (ak sa vám už nechce preklikávať blogy a youtube rozhovory s nimi) a choďte voliť. A tí čo nemáte 18 aspoň vynášajte tie smeti. Aj ja budem.  Pekný týždeň!

2 komentáre:

  1. Výzvu k tomu aby sme šli voliť neberiem ako "politiku" , ale ospravedlňujem sa za to, ak to niekoho vyrušilo. Ja som presvedčená že voľby sa týkajú všetkých kresťanov( a aj by sa mali). Dokonca ja by som aj rada rozvinula diskusiu o "politike" - kto koho ide voliť a prečo, a prečo iných nie. Myslím, že pre ľudí, ktorí sa nevedia rozhodnúť (napr aj ja) by to bolo veľmi prospešné, dozvedieť sa aj iné názory okrem toho čo sa píše na Facebooku, alebo v iných, povedzme nie práve exaktnejších článkoch. Ale to len ak by bol prejavený záujem, siliť to by nemalo zmysel.

    OdpovedaťOdstrániť