Každá sobota, 19:00, v modlitebni BJB Nesvady

Marian, 15.12.2012

Poslednú mládež začal Pali s čítaním 139 Žalmu.

Preskúmaj ma, silný Bože, a poznaj moje srdce! Skús ma a poznaj moje myšlienky a vidz, či je vo mne nejaká zlá cesta, a veď ma cestou večnosti.(23,24)

Marianovi sme tému vybrali my  : Znovuzrodenie
Čerpal z textu o Ježišovi a Nikodémovi a pripomenul nám, že pokánie nemáme viesť len zo zlých, ale aj z (podľa nás) dobrých skutkov, ktoré sme predtým vykonali. Tiež, že tento okamih je pre nás bránou, nie cieľom. Svoje posvätenie máme dokonávať s bázňou.
Ďalšou dôležitou vecou je, že Ježiš hovorí, aby sme boli jeho svedkami, nie svedkami seba samých  - svojich skutkov. A že aj 10 panien malo olej - nie všetky ho však mali dosť.
Pripomenul nám aj dôležitosť učeníctva  - vzájomného povzbudzovania  na tejto ceste. Toľko k stručnému zhrnutiu :)

Oznamy :
Túto sobotu na mládeži sa bude hlasovať o tom, či na Silvestra pôjdeme po spoločnom zborovom programe do Resetu, a či ostaneme v mládežníckej miestnosti. Tak nad tým rozmýšľajte :)

Veľmi dôležité : Na MK2013 máme k téme "Prečo za nás Ježiš zomrel" natočiť krátke výstižné videjko. Očakávame vaše nápady a myšlienky :) Spoločnými silami určite niečo dobré vymyslíme :)

Túto sobotu sa tešte na supiš mládežnícku vianočnú party :) Tí, čo ste sa ponúkli na pomoc si nezabudnite rezervovať čas na sobotňajšie poobedie :)
Pekný zvyšok týždňa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára