Každá sobota, 19:00, v modlitebni BJB Nesvady

Mládežnícka konferencia

NOVÉ INFO.: Na danej stránke som sa dočítal nové dôležité informácie. 1. Poplatok treba zaplatiť do 7.2.2011. 2. 1.2.2011 sa konferenčný poplatok zvyšuje z 5€ na 10€. 3. Ak sa prihlasujete až na mieste tak sa konferenčný poplatok zvyšuje na 15€ a nedá sa objednať strava.

Blíži sa ďalšia mládežnícka konferencia a prinášam vám nejaké informácie.
1. Bude sa konať v Banskej Bystrici
2. Vznikol rozruch okolo turnajov pretože pri registrácii sa dá prihlásiť len na šach a ping-pong ale našiel som tam túto vetu "Počas konferencie budú prebiehať turnaje vo volejbale a futbale. Informácie na prihlásenie teamov nájdeš v emaili po registrácií". Takže žiadny strach...volejbal aj futbal budú :)
3. Vyzerá to tak, že tentokrát hromadné prihlášky pre celú mládež nebudú takže sa môžete individuálne prihlásiť na tejto stránke
http://mladez.baptist.sk/prvalaska/
Ak by ste s tým mali nejaké problémy tak sa somnou kľudne skontaktuje (ensei42@gmail.com, 0944 587 729)

Masťo.

7 komentárov:

  1. to je jasné, že sa ideee!!! a inak koľko sa platí? či to sa ešte nevie? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ceny su tam v prihlaske alebo ako to mam nazvat...potom pride mailom ze kolko mas zaplatit. ja som to este neskusal takze neviem, ale nie je tam napisany konferencny polatok 5€. Podla mojich hrubych vypoctov by to malo byt 20,50€

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ano, je to spolu cele dokopy 20,50 EUR (jedlo, spanie, poplatok)
    Pepo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Masťo - design - 1*, veľmi dobré :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aj ja si myslim ze design je velmi dobry...len skoda som ho nerobil ja :D ...je to pepova zasluha.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. wau..tak potom diky Pepo, fakt sa to podarilo :)

    OdpovedaťOdstrániť