Každá sobota, 19:00, v modlitebni BJB Nesvady

Evanjelizácia... nahrávka

Tu je tá nahrávka v MP3, ale NIE JE EDITOVANÁ... takže tak... chcel by som sa ospravedlniť, ale je tam viacero hlasových chýb, za ktoré môžem aj ja... :( takže sorry...

Pár-krát som to aj tak stíšil, že som to až vypol... cca 3... takže to je to ticho... fakt sorry, ale je to zložité na vysvetlenie... ale dalo sa to riešiť aj ináč... ale keby... no keby bolo keby...

Potom keď chcete mám ten orginál, ale zaberá 622 MB... ten treba ešte editovať....

Dobre, takže tu:

Evanjelizácia

Uploadujem to ešte aj na jeden môj súkromný server, ale to je pomalé jak sviňa... takže potom sem dohodim link...


Jáj, a ešte keď to chcete dať ďalej, tak:

http://rapidshare.com/files/124108974/Evanjelizacia_21.6.2008_zaklad_.mp3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára