Každá sobota, 19:00, v modlitebni BJB Nesvady

Citaj rychlo, lebo bude neskoro!

Drahy priatel,
Len tak v skratke Ti chcem spomenut par viet kt.su v dnesne dni velmi dolezite.Znova sa zacal jeden tyzden v ktorom budes mat mozno vela stresu, prace,mozno pokoj a viacej volna alebo to bude celkom obycajny tyzden ako kazde ostatne.Tymto mailom by som Ti chcela pripomenut o com sme hovorili v sobotu na mladezi.Spominali sme mnoho veci a par z nich boli ci je v poriadku to ze Tvoj kratky cas tu na zemi budes zit v hriechu a potom vo vacnoti budes v zatrateni?Stoji Ti to zato?Oplati sa Ti to?Alebo budes bojovat z celych sil a za odmenu budes mat zivot vo vacnosti?Znova Ti chcem pripomenut ako velmi tuzi Boh po spolocnom zivote s Tebou.Ako velmi tuzi po tom aby si ho pustil do kazdej oblasti v Tvojom zivote-netried to,pusti ho uplne vsade.Je to nadherny pocit ked ho mozes citiit v koncekoch Svojich prstov.Ked pustis Boha do svojho srdca a cely sa mu oddas potom pocitis aky uzastny je zivot.Dnes som si citala text pri ktorom mi stekali slzy ako malemu dietatu.Volalo sa to 23 minut v pekle.Bolo to svedecstvo jedneho muza ktoreho pan akoby zobral na exkurziu do pekla.Ked som citala co tych ludi caka, a bol to len slaby vyvar toho co to bude naozaj v skutocnosti, mala som chut dat Ti co najskor zivy osobny vztah s panom.Co je mi luto je to ze ja Ti ho dat nemozem.Mozes to urobit iba ty sam.Bojuj zo zlom kt.Ta castokrat premaha,nedovol satanoci aby si uchmatol cele Tvoje srdce a postupne ta znicil celeho.Ak nevladzes bojovat napis mi aspon oblast Tvojho problemu a budem ja a moji priatelia bojovat za teba na modlitbach a Pan zaslubil ,,kto prosi ten dostane,,.Naco este cakas???

Ak aspon kusok Tvojho tuzi bojovat povedz mu teraz tuto modlitbu:
Pane Jezisu Kriste, prichadzam teraz k Tebe.Pane ty vidis aky som slaby a mam strach.Otce prosim daj mi silu celit veciam kt.nie su spravne v mojom zivote.Daj mi silu vzdat sa hriechu.Daj mi mudrost rozlisit dobro od zla.Otce pribliz sa kumne nech citim Tvoju pomocnu ruku.Pane chcem Ti patrit cely,prosim zober si ma pod Tvoju ochranu a men ma na Svoj obraz...Dakujem Ti Jezis ze si si ma vzal prave teraz.Amen



Mam Ta velmi rada.Tak o co viac Ta musi milovat Jezis???
Ivicka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára